17
Kas
SharePoint Döküman Yönetimi
in SharePoint
SharePoint doküman yönetimi özellikleri temel olarak şunlardır :
-
- Kolay Erişim
SharePoint sitelerine kurum içi ve kurum dışından ulaşılabilir. Ayrıca PC veya mobil cihazları istediğiniz gibi kullanabilirsiniz. - Kütüphaneler
SharePoint dokümanlarını saklayan kütüphaneleri departmana veya belirli amaçlara göre ayrıştırabilirsiniz. Örn. Bilgilendirme kütüphanesi, Eğitim dokümanları vb… - Güvenlik
SharePoint site> Alt Site > Kütüphane > Klasör > Doküman hiyerarşisinde yetkilendirebilirsiniz. Yetkilendirme üstten alta miras alma (inheriticance) prensibiyle çalışır. Yetkilendirme AD kullanıcılarına veya SharePoint gruplarına göre yapabilirsiniz. - Versiyonlama
Özellikle Word, Excel, PowerPoint gibi office dokümanlarında otomatik revizyonla yaptırabilirsiniz. - İşbirliği
Aynı dokümanlar üzerinde birden fazla kullanıcının çalışmasını sağlayabilirsiniz. - Şablonlar
Sık kullanılan dokümanları şablon hale getirip yeni dokümanları bu şablonlardan oluşturabilirsiniz. (Örn. Teklif formu) - Sınıflandırma ve Filtreleme
Dokümanlara ilave bilgi alanları ekleyerek sınıflandırma ve filtrelemeyi kolaylaştırabilirsiniz. - Arama
Tek bir arama fonksiyonu ile tüm sitedeki dokümanlarda arama yapabilirsiniz. Word, excel, pdf gibi metin içeren dokümanlardaki metinleri de arar. - Offline Çalışma
Sync özelliklerini kullanarak tıpkı onedrive gibi belirli kütüphaneleri kullanıcı bilgisayarındaki bir alanla eşleyerek offline kullanım sağlayabilirsiniz. - İş Akışları
İstediğiniz kütüphanelerde yeni bir doküman eklenmesi veya değiştirilmesiyle tetiklenecek onay mekanizmaları kurgulayabilirsiniz. Örn. x dokümanı doldurulunca bir yönetici onayına gitsin veya bir kullanıcıya bilgilendirme postası gitsin gibi..
- Kolay Erişim